Sayfalar

Cumartesi, Nisan 26, 2008

Aargghhh!



Bakmayın kükrediğine, o daha bebek aslan... : )




Yeni bir hayvancık daha katıldı ceteye..



Büyük derbi öncesi sarı kırmızıdan örmek vardı ama, zamanım yok..

Kısmetse onumuzdeki hafta tasınıyoruz. Uzun suredir beklediğimiz bir seydi bu, yani lojmanda oturma hakkı..

Şimdiki evin toparlanması, yeni evin temizlenmesi,tasınma, tekrar temizlik ve yerleşme.. Hepsi gözümde büyüyor açıkcası.. Sağ kolum annem rahatsız bir süredir, kardesim dersanede, diğeri işte.. Nasıl olacak kim yardım edecek bilemiyorum..

Umarım hersey gözümde büyüttüğümden daha kolay olur..


4 yorum:

tedarikmucize dedi ki...

Çok tatlı olmuş bu yaa :) Ellerine sağlık.

Yeni eviniz hayırlı olsun. Taşınma işlerinde Allah kolaylık versin. İstersen Ze ye ben seve seve bakarım. Bana verebilirsin bir süre hehe :D

Hamarat Anne dedi ki...

tesekkurler canım:)

amin,insallah kolaylıkla gercekleşir. Zeye bakmak mı, bence bi daha dusun:))

Adsız dedi ki...

Yeni eviniz hayirli olsun!
Insallah cabucak tasinirsiniz problemsiz sekilde. Allah yardimciniz olsun, kolayliklar diliyorum.
Bu aslancikta cok tatli maasallah sana, bakalim sirada ne var:)

Kirmizi Minderde'de okudum ve cok sevindim senin adina, sevgiler.

Ayşe dedi ki...

sabahnur bu da cok guzel olmus, yaptiklarin cok canli ve neseli oluyor..bu da ne demek deme, oyle iste.. renkler, orgu seklin, verdigin ozen sayesinde mutluluk saciyor yaptiklarinda...ellerine saglik...

Lojman cikmasina cok sevindim, Rabbim kolayliklar versin ve isleriniz rast gitsin insallah...sevgilerimle...