Sayfalar

Perşembe, Nisan 10, 2008

siparişler

Siz hiç mavi esek gordunuz mu?
En cok istek alan mavi esekcikten de örmüş bulunmaktayım. Elim pratiklik kazanmıs heralde ilkine oranla daha kısa surede bitti.



Bu da yine cokca talep goren bir baska oyuncagımız. Bu sefer kucuk bir kızın dogum gunu hediyesi olarak gidecekti, ben de biraz süsledim. Boynuna pembe organze bir kurdele,basınada kalp gorunumlu bir cicekcik oturttum.

Yeni basladıgım bir oyuncak seti tam kızlara gore olacak insallah. Nasıl birsey cıkacak ortaya ben de meraktayım. Bir de "aslan" öreceğim ki,kime gidecegi az cok belli:)

3 yorum:

AYSUN dedi ki...

Eşek bizimdir:) Benim minik eşeğime onun kadar tatlı bir eşek çok yakışacak:P

farelzan dedi ki...

merhaba,

dun kardesimi aradim, kaplumbaga ellerine ulasmis. tekrar cok tesekkur ediyorum sabahnur...

turkiye'ye gelince gorusmek isterim...

muhabbetle

Hamarat Anne dedi ki...

aysun,heheh esek deme ibime yaa. o bir prens:)

farelzan,inş. begenmistir yegenin. Görüşelim inş.:)