Sayfalar

Cumartesi, Mayıs 31, 2008

baharatlara yeni siseler..

Öncelikle blogger yazdıgınız bir yazıyı istediğiniz gun ve saatte yayınlama sistemi geliştirmiş,pek sevdim:)) -daha onceden yoktu dimi?:p-
kasık-catal ve bıcak seti: ikea
foto:sabahnur

Ben mutfaktayken ,kızım da beni taklit edip birseylerle ugrasmaya bayılıyor. Genellikle ugrastıgı sey ise cekmelerinden cıkarıp masa ustune olmadı yerlere sactıgı kasık catallar. Onları toplayıp tekrar temizlemekten gına gelmişti. Yukardaki kasık catal ve bıcakları onun için aldım. İstediği gibi etrafa sacmakta özgür:)





Ze meyve yemeyen bir cocuk ,ben de en azından bu kavanozdakilerden yiyor diye alıyorum. Su gune dek ne cok boş kavanoz cıkmıs ben de atmısımdır. Bu sabah mutfagı toplarken,neden olmasın diyip posetteki karbonat ve hashası bos kavanozlara koydum bence cok sık oldu:)

Normalde baharatlarımı ikeadan aldıgım su siselerde saklıyorum, ama 6dan fazla baharat olunca evde, yeni siseler alana kadar boyle bir yol bulmus oldum, hem tarz olarak da bu yeni kavanozlar, ikeadakilerden cok da farklı durmuyor:)

4 yorum:

Minik meleğin annesi dedi ki...

Hamarat annecim, senin de hızına yetişilmiyor valla.. Aynı anda üç blog ve hepsi de birbirinden dolu.. Teprik ederim şahsını :))

Kavanozlar gerçekten çok cici olmuş.. Kapaklarına desenler çizsen çok daha cici olur bence.. Kimse meyve püresi kavanozu olduğunu bile anlamaz :))

O kaşık setinden bizde de var.. Yusufcuk bir ara sırf onlar hatrına yemek yiyordu :))

Son olarak da.. Taa aşağılarda bir kurabiye fotoğrafı var ya, şirin şirin kalıplarla çekmişsin.. Ben acilen o kalıpların menşeini öğrenmek istiyorum!! O zürafa modeli ne zamandır aradığım birşey..

KEO dedi ki...

Merhaba Sabahnur, ne zamandır takip ediyordum bu bloğunu ellerine sağlık oyuncakların çok güzel, çok cici ve en önemlisi de zararsızlar:))sana bu işinde başarılar, bol şanslar dilerim.Ne zamandır yorum yazsam diye düşünürken tam da bu yazın denk geldi, benim de bloğumda sondan 5.yazıma bakarsan aynı şeyi düşünmüşüz seninle:))ZE ye ve sana sevgilerr...

Hamarat Anne dedi ki...

tesekkurler kuaybe zaman buldukca blog guncelliyorum olmadı orgu oruyorum :)

walla yıkanınca cıkmayacak bir soya bulmam lazım hem onla kavanozların govdelerine de içinde neler oldugunu yazabilirim:)

kalıplar için gmailine bir bak:)


keo hosgeldin o halde, herzaman bekleriz. senin kavanozlar da gayet sık olmus. aklın yolu bir demek:) bir de ben zamanında biriktirip biriktirip sonradan bir suru atmıstım. Acıdım simdi onlara:)

Ayşe dedi ki...

sabahnur arda bebekken o kadar cok kavanoz mamasi yedi ki abartmiyorum belki yuz tane kavanoz birikmistir(esim cok sIk yurt disina gidiyordu o zamanlar ve her gidisinde cok cook getiriyordu)bizim, annannenin, babannenin ve hatta komsularin evinin baharatliklari olmuslardi herbirisi :)
simdi de onlarca nutella kavanozu ayni gorevi goruyor ;P
mama kavanozlarinin da hala birkac tanesini evde, piknikler icin tuzluk,yaglik ve baharatlik olarak kullaniyoruz...

supersin, sIk sIk guncellemeye devam lutfen :))