Sayfalar

Salı, Mayıs 27, 2008

bugünden


Bu sabah ki kahvaltı calışmaları,sırasında tezgah ustundeki durum..

Kızım Zeynep Erva için krep yaptım,kahvaltıda en sevdiği yiyeceklerden biridir.

Ben bunları hazırlarken, ZE ise sebepsiz yere mızmızlanıp eline gecirdiğini etrafa saçmakla meşguldü...











fırın kabı:ikea365
foto:snur

En güzel Brownie









Dün canım kek cekince,basucu sitemiz Portakal Agacındaki "en güzel brownie"yi yaptım. Orjinal tarif, hershey's kitchendan. Ben de tarifle biraz oynadım,3yumurta ve 1 s.b seker kullandım. Pişince, "keske o yarım bardak sekeri de ekleseymişim" dedim. Yogun kakao tadı var ve sanki ,bitter cikolata yiyormussun hissi veriyor:)

En güzel brownielerden biriydi,henuz bitmemişken bir de dondurmayla denemek lazım :)



4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kargo geldi.. ödeme için yarın öğleden sonra hesabına bakabilirsin. Bankan bana biraz uzak olunca buğün gidemedim. Çok tatlılar ofiscene bayıldıkk.krepine de bayıldımm ayrıca canım çekti.öpüyomm..

sühendan dedi ki...

Bol kakaolu pasta,kek ve çikolatalara bayılıyorum.Canım çekti.Evlere servisinizin var mı?

Hamarat Anne dedi ki...

Ayse abla,sorun değil nezaman musaitsen..
begenmene sevindim ama ben encok emirin tepkisini merak ediyorum:)

suhendan,tuh ya:) cok basit bak hemen gir mutfaga,kesin tum malzemeler vardır:)

AYSUN dedi ki...

Hıım ben bunu denemeliyim. Berk sever eminim:) Tabii babamız da... Bitter çikolata delisi olduğu için!!!