Sayfalar

Pazartesi, Temmuz 21, 2008

Yeni ayakkabılar

...::0-6 aylık bebekler için kumas ev ayakkbısı::...





İçi dışı ithal keten kumas. İki kucuk kahverengi dugme ile suslendi.. Böyle sade cizgili bir kumasa baska nasil bir susleme olurdu bilmiyorum..

Elbisemin artan kumasından diktim,bu arada elbisemi utuleyip fotosunu cekmeye üşeniyorum:)) Ama yakın zamanda halledicem bunu da..

Fotograflarda görünenlerde yeni aldıgım kumaslar,bebe ayakkabısı olacaklar inşallah. Satış olacak mı bilemiyorum ama bolca ayakkabı dikmek istiyorum,cok şeker süslemeler var aklımda.. Hepsi hayata geçsin bir an önce diye kıvranıyorum:)


Rengi ve süslemesi ile Unisex bir ayakkabı, Satın almak için tıklayın. Posted by Picasa

3 yorum:

zehra dedi ki...

ay ay ay mınık adımlar
pek sirin bu ayakkabılar

Adsız dedi ki...

sabahnur ablacım yine göstermissin hamaratlıgını cok güzel olmus eline saglık

Hamarat Anne dedi ki...

zehra,tesekkurler

nurr,nuran? saol canım