Sayfalar

Salı, Ağustos 19, 2008

Ev aktivitesi




Kızımı evde oyalamak,zamanı daha degerli kılmak adına atmadıgımız taklalar kalmıyor.. Yine de tüm günü geçiştirmeye yetmiyor maalesef.

Böyle düşündüğüm bir anda,barbunya ayıklamama kızımı da kattım ,ortaya eğlenceli bir aktivite çıkmış oldu..


Önce dikkatlice bana baktı,sonra kendisi tekrar etti.. Ayıklanan barbunyaları tek tek diğerlerinin yanına koymaya calışması süperdi..


Geçenler de bunu bezelyeyle denemiş ,başarısız olmuştuk,ayıklamaktan çok etrafa saçmakla ilgilenmişti çünkü..

Büyüdükçe akıllanıyorlar ne de olsa:)
Posted by Picasa

4 yorum:

nuur dedi ki...

o annesine benzeyen parmakları yerim ben :)nasılda kaptırmıs kendini.Anne kız hamarat bunlar canım:))

KelebekGibi dedi ki...

Cok iyi yapmissin bence.
Ben kizimi 1 yasindan beri böyle ev aktivitelerine katarim :D
Mesela ilk severek yaptigi seylerden biri bulasik makinasina cikip bana temizleri tek tek vermesi benimde yerlestirmem.
Sonra böyle fasulye kirmakta falan cok eglenir. Arada eline bez alip kafasina göre bir yerler silmeyi...

Bende hic hayir yapma etme demem, denemesini gözlemlerim, tehlikeli bir durum olmadikca karismam ve takdir ederim yapinca, dahada mutlu oluyor sonra:)

Agac yasken egilirmis:)
Banada beklerim:)
Sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ne güzel yardım etmiş annesine, ben de denemeliyim. Evde yardımı öğretme konusunda biraz geç kaldım sanırım.

Hamarat Anne dedi ki...

nuur,benden cok teyzesinin parmakalrına benziyorlar,pek uzunlar:)

kelebekgibi,bulasık makinesi yardımı supermiş,korkarım ama bardak felan.. neyse aklımızda bulunsun..

cocuklacocuk,kac yasında miniğimiz bilmiyorum ama bence hiçbir zaman gec kalınmaz:) sevgiler