Sayfalar

Çarşamba, Ağustos 06, 2008

Küçük hanımlar için..



Projelerden birini tamamladım-sipariş ayakkabı-,hatta yapacaklar listemde olmamasına ragmen hızımı alamayıp bu pembeli ev ayakkabısını da diktim..


Cidden ugrastırdı beni.. Kus figuru ciz ,kuması kes,dik.. (Aplike deniyor sanırım bu tekniğe..)Sonra gaga,göz,bacak,nota işle..

Dünden beri uğrasıyorum..


Bu ev ayakkabıları orjinal bir hediye olabilir. Altınınızı da iliştirirseniz ucuna,en unutulmaz hediye bu olur bence..

Ya da bebeginize giydirirsiniz..

Ya da hatıra olarak saklar,bebeginizin odasındaki rafı süslersiniz..

Çok amaçlı yani..

İlgileniyorsanız,buyrun.





7 yorum:

zehra dedi ki...

ay ay ay bu cok guzel olmus ellerınıze saglık

GeCe dedi ki...

Ayakkabılar çok güzel, ben de dün tesadüfen yabancı sitelerde çantalar üzerine böyle figürlerin işlendiğini görmüştüm. Düşündüm ki hakikaten çok uğraştırıcı, bizde o yüzden kimse yapmıyor herhalde... Ama birden bunu gördüm, aynısı. Çok sevindim ve bayıldım. Kendinden desenli kumaşlarla da çok güzel oluyor fakat böyle figürü kendin tasarlayıp yapmak çok daha orjinal. Petit and Cute gerçekten iyi bir marka olma yolunda ilerliyor. Elinize sağlık.

eslem dedi ki...

harika olmuş. ilk kız doğuran arkadaşım olduğunda senden mutlaka rica edeceğim bunlardan maşaAllah sana arkadaşım .
Bu arada yanlarına minik bir marka etiketi yaptırmayı düşün derim p&c çok hoş olur :)
Allah kolaylıklar versin ..

Hamarat Anne dedi ki...

zehra,tesekkur ederim:)

Gece,cidden ugrastırıcı bir de uzerinde caliştigin sey kucuck olunca daha bir zor ve ugrastırıcı oluyor. Ama boyle guzel yorumlar alıkca değiyor diyorum:) Tesekkur ederim,sevgiler..

Eslemcim,o etiket epeydir aklımda.. Ama nerde yaptırabilirim hiç bilmiyorum:( Begenmene sevindim canım,sevgiler

Adsız dedi ki...

çok hoş olmuş demeden geçemedim. elinize sağlık.

Hamarat Anne dedi ki...

hosgeldin busra, tesekkur eder herzaman beklerim:)

Unknown dedi ki...

çok tatlılar bayıldım...zaten çocuk eşyesı olurda güzel olmazmı..uğraşmışsın ama harika olmuş..bencede çok değerli hediye olabilirler..