Sayfalar

Pazartesi, Eylül 22, 2008

Milföyde Piliç Baget


Adı üstünde bir yemek aslında:)

Kişi bası iki baget - Bagetlerisuda haşlıyorum. Bu arada donuk milföyleri çözülmesi için tek tek masaya diziyorum.
Pişen bagetleri; tuz,köri ve karabiberle harmanlayıp; yumuşamış ve elimle yanlardan cekip uzattığım milföye sarıyorum.

Kemik kısımlarına,aliminyum folyo sarıp,
Üzerine yumurta sarısı sürüyorum.

Fırına verip,pişiriyorum(170derece)

Şık,orijinal bir ana yemek olarak ikram ediyorum:)

Ben bu yemekten bahsettiğimden olmasa da (etkisi vardır belki de:p) eşim baget bulmakta epeyce zorlandı dün. Tükenmiş heryerde:))

Afiyet olsun..
Posted by Picasa

5 yorum:

Esra dedi ki...

Sanki çok önceden biryerde yediğimi hatırlıyorum,ama nerede çıkartamadım:)görüntü çok hoş,yapımı da çok basit,ve eminim tadi da mikemmeldir..İlk firsatta deneyecem inş.
Teşekkürler hamarat anne:)

Esra dedi ki...

Bu arada bugun mohercare de gördüm "ı love mummy" yazılı tişört vardı kızlar için,bilginize:)

Hamarat Anne dedi ki...

esracim,dene seveceksin eminim.. şimdiden afiyet şeker olsun..

demek mothercare yetkilileri sesimi duydu, heheheh:))

zeynep topçu dedi ki...

merhaba
yemek çok şık gözüküyor
servis tabağında neyle servis ediyorsun
sebze haşlama ya da mantar olabilir diye düşündüm ama senin fikrini almak istedim

Hamarat Anne dedi ki...

selamlar, ben genelde mantar ve patates puresi de ikram ediyorum