Sayfalar

Pazar, Ekim 12, 2008

Cumartesi Buluşusu


Güzel dostlar,güzel çocuklar,parlak güneş,ve haftasonu.. Şeker tadında bir gündü benim için.. Cici misafirlerim vardı; Mp,Kelebek,Eslem,Mer,Mandalin


Sanal alemden sıyrılıp,gerçek alemde de arkadaşlığımızı sürdürmenin keyfi harika.. Gerçi blog olaylarından önce de ,baska mecralardan da tanısıyorduk..


Yukarıdaki foto misafirlerimin hediyeleri.. İhya ettiler bizi,cok memnun kaldık..


Ben de güzel bir sofra hazırlamaya çalıştım;




Zeytinyaglı Fasulye(köyden gelen taze, doğal fasulyeler)


Yalancı Sarıyer Böreği(Tarif aşağıda)

Köri soslu tavuklu börek(Mpcim ellerinize sağlık)







Yalancı Sarıyer Böreği

3 yufka

1kabak

1 havuc

2-3 çorba kaşığı kuşüzümü

2-3 ç.kaşığı fıstık(kullanmadım)

200 gr. kıyma

1 kuru soğan

tuz,karabiber,soyasosu

* Soğanı yemeklik doğrayıp yağda öldürüyoruz,kıymayı ekleyip bir güzel kavuruyoruz. Sonra rendelenmiş,havuc ve kabağı ,tuz karabiber ve soya sosunu ekleyip,sebzeler ölene dek pişiriyoruz. Kus üzümlerini ekleyip,pişirme işlemini bitiriyoruz.

*Yufkaları 4e bölüyoruz,malzemelerden ekleyip gül seklinde sarıyoruz.

Üzerine; cırpılmıs 1 yumurta, 3 kaşık yogurt ve biraz sıvı yag ile çırpılmış sosu paylaştırıyoruz.

Üstü kızarana dek pişiriyoruz.

6 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

ellerine sağlık sabahnurcum hepsi harikaydı, çilek hanım organik taze fasulyenin suyuna ve muhallebiye bayıldı, anası da utanmadı tatlıdan iki tur yedi :)

firdevs dedi ki...

ne yalan soyleyeyim kiskandim sizi :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika valla, blog dostlarıyla bir araya gelmek çok keyifli oluyor, gerçi bu kadar kalabalık değildi bizim buluşma, inşallah daha fazla arkadaşımızla bir araya geliriz ilerde.

mer dedi ki...

sabahnurcuğum herşey harikaydı çok teşekkür ederiz. özellikle çay tabi :) bide ıspanaklı salatayı çok sevdim ben. ellerine sağlık. süperdi.
bol çocuklu bi ortamda bulunmaktan bi kere çok zevk aldım. oğlumun arkadaşlarını önce ben bi tanımalıyım dimi? :))
bu arada yaramaz maramaz ama ze çok tatlı bişiy.keşke oğlum büyük olsaydı :)
sonracıma bide.. en kısa zamanda bana geliyodunuz unutmayınız.:) haberleşiriz nasıl olsa :)

sühendan dedi ki...

Ne güzel bir buluşma olmuş.Tariflerin hepsine baktım.Hepsi de çok lezzetli gözüküyor.Hem göze hem de mideye hitap ediyor.

Hepsinin sergilendiği masanın resmini de çekseydin fena olmazdı.

eslem dedi ki...

ahh benim makinam bozulmayacaktı ki o mükemmel sofranın fotosunu çekecektim :)
güzel ev sahipliğin için tekrar teşekkür ederim sabahnurum , havalar soğumadan ben de bekliyorum ;)
en sevimli yaramaz ZE'yi de öpüyorum :)