Sayfalar

Salı, Ekim 07, 2008

gemiler




Mp'nin siparişi üzerine hazırladığım, yenidoğan hediye seti...
Oldukça zevkli,bir o kadar zorlayıcı bir çalışma oldu benim için.. İlk etapta önlük ve ayakkabının tekini bitirdim sonra araya bayram seyran girdi..
İkinci ayakkabıyı yaklasık üç kere biçip,kesip,işledim ...
Önlüğü cirtcirtlarla tutturmaktı niyetim ama buldugum cırtcırtlar sadece canta gibi sert seylerde kullanımlıktı.. ben de cıtcıtmı yapsam,kurdale mi diksem derken,kurdale kazandı..
İlk önlük calısmam bu arada.. e devamı da gelecek:)
Bir de ,artık benim de etsy dükkanım var!:))

12 yorum:

firdevs dedi ki...

ayy cok seker olmuslar :)) acaba dikis dikmesini kurstan falanmi ogrendin ? bende biraz anliyorum dikisten ama yurtdisin da olunca kendimi fazla gelistiremiyorum:( malum cocuklar var . bana tavsiye edecegin kitap , dergi yada boyle bir site varmi?

tukkanin hayirli olsun :))

GeCe dedi ki...

çok güzel olmuş güle güle kullansın bebecik, bu arada petit and cute'ün logosu mu o köpekçik güzel olmuş

Hamarat Anne dedi ki...

firdevs,saol canım.. ben kendi kendime öğrendim dikiş dikmeyi.. kıyafet için burda dergileri favorim ,kullanabilirsin sen de.. ordaki parçalar zorluk derecesine göre işaretli de oluyor,en basitinden baslarsın ve zamanla alışırsın inş.

gece,değil..p.s de hazır bir sablon.. henüz bir logo bulamadım.. belki yardımcı olursun:)

Ayşe dedi ki...

itinali bi calisma sonucu yine harika bi bebis hediyesi yapmissin, ellerine saglik sabahnur..

bu arada benim de elim gitti geldi dikis kursuna yazilmak icin ama sonunda sanirim yapamam diye vazgectim ve baska kurslara yazildim..

Dukkanin da hayirli olsun canim, bol urunlu, bol kazancli bi dukkan olsun insaallah...

sühendan dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel olmuş.MP nin yeni yazısında okuyunca merak etmiştim doğrusu.Bloğa koyar mısın,koymaz mısın bilmiyordum.Merakımı giderdin.Sağol.

Blog üstüne blog açıyorsun.Hamarat anne hayırlı olsun dükkanın...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Güle güle kullansın bebek.
Etsy dükkkanın hayırlı olsun, bol kazançlar diliyoruz.

evo dedi ki...

cok guzeller gercekten ellerine saglik.

yastuf dedi ki...

Cok ama cok guzel olmuslar ellerine saglik hamarat anne masaallah.

dukkaninda hayirli ve bol kazancli olsun insaallah.

mandalina dedi ki...

yelkenler yine çok güzel :)

eslem dedi ki...

Sabahnurcum çok güzel olmuşlar :) yalnız haddim olmayarak bir tavsiye de bulunmak istiyorum , kordelaları şifon değil de cotton tarzı bişey kullanırsan sanki daha da şık duracakmış gibime geldi ;)
Kullanacak olan bebeye Rabbim uzun ve hayırlı bir ömür sana da hayırlı kazançlar versin inşlh ..

Haydins dedi ki...

Cok guzel olmus yine canim benim, cok begendim..
Yok ki yakinlarda dogacak bir bebek filan alayim bunlardan..
Etsy dukkanin hayirli olsun bol satislar..Senin dukkani benim blogdaki el emegi urunlere eklemistim zaten.
Opuyorum..

TJ dedi ki...

merhaba hamarat anne etsy hesabı hakkında bilgi verebilirmisiniz, ödemeler ve kargo nasıl hallediliyor...sevgiler :)