Sayfalar

Cuma, Kasım 21, 2008

simdi özetler

Annemlerde zaman güzel geçiyor ,ben kendime zaman ayırıyorum ZE de şımartılmanın,bolbol dede anane sevgisinin doruklarında geziyor..

Kendime zaman kalıyor dedim ya,yalan:) oturdum birşeyler ördüm yine.. iki yeni oyuncak sizlerle tanışmayı bekliyor ama biraz zamanı var..

Annemlerde, extradan hamsi tava ve kabak tatlısı yaptık, yedik.. Normalde evde hamsi pişirmiyorum,hem temizlemesi hem pişirmesi zor benim için,ama annem sağolsun yapıp çağırır:)

Kabak tatlısını bir kere yapmıştım, fena da olmamıştı ama anne elinden yemek başka..


Bir de semt pazarına gittik ki, gitmeyeli olmuştur 2 sene.. Çoraba yatırım yaptım resmen.. Bir pijama takımı,bir esofman altı,4 külotlu çorap ZE hanımın ganimetleri..
Kendime de bir iki çorap aldım,düğme ve kumaşçı bakındım ama yoktu..


Dün akşam güzeldi,kızkardeş farklı birşey..



Sabah annem kahvaltıya geldi,hava güzeldi ZEyi arabasına atıp dışarı çıktık.. Epeydir istediğim kuması aldım. Annemin haberi yok,ona perde dikicem:))

6 yorum:

gunlukcugum dedi ki...

sabahnur sabah sabah kotu oldu yaw su hamsiyi gorunce!
dunde benim aklimdan geciyodu niye burda pazar yok!aslinda var ama kucuk organik urunler satiliyor 5 dk da dolsip bitiyor.turkiyedeki gibi curcunali bir pazar yok bilmiyolar zevkli isleri!
renkli corabin aynisi bendede var)gule gule kullanin ..

TAZE NANE dedi ki...

Hamsi ve kabak tatlısı güzel görünüyor.
Semt pazarlarını bende çok seviyorum.Hep takipteyim pazarların. Çorabı güle güle giy.
Sevgiler.

Esra dedi ki...

Ben de gecen hafta annemdeydim,valla çok rahat oluyor kendime geliyorum:)
çoraplarınız çok cici,ana-kız:)hayırlı olsun Kız çocuk çok masraflı oluyor,çorabı,kıyafeti tokası süsü:P al al bitmiyor ama iyiki varlar..

zehra dedi ki...

coraplarar supermıs ıyı gunlerde kullanın anne kız

Haydins dedi ki...

Yok yok kiskanmadim valla :(
Annemi ozledim sadece..

yastuf dedi ki...

Ayy hamsi pisirdini demek bayilirim hamsiye anneme dedim zaten geldigim dun bana hamsi pisir havaalanindan eve gecince hamsi yemek istiyorum:-)))))

Coraplarda cok seker.