Sayfalar

Pazartesi, Aralık 15, 2008

çarpı işi yılbası agacı süslemeleri

Yılbası için yaptıgım süslemelerin üçtanesi bunlar.. Örnekler japonca yeni elişi kitabımdan.. Dikilip püskül ve kurdelelerle süslenmesi kaldı..
Örgü-amigurumi adına da yapacagım bir kac sey var.. Bitince tabii ki sayfam da yerini alacaklar..

Bu arada carpı işini gerçekten cok özlemişim,bir süre daha yapabilirim..Ama yılbası için aklımdan geçenlerin hayata gecmesi için biraz erteleyeceğim bu aşkımı da..

Bu arada kızımı memeden kestim,cok sükür düzene de girdik gibi.. gibi diyorum her an hersey değişecekmiş gibi bir korku var içimde.. Ama meme bahsi hiç gecmiyor artık,cok sükür..
Tecrübelerimi de paylaşacağım belki işine yarayacak birileri vardır...
Şimdilik boyle.. öğle uykusuna yatırmam gereken bir toddler var..

5 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Aman ne güzel bunlar böyle.
Çok yeteneklisin.
Sevgiler.

Yelda dedi ki...

Bende hazırlıklara başladım
Yılbaşı süsleri yapmaya
kanaviçeler çok hoş olmuş
bitmiş halini merak ediyorum
Sevgiler

Elif Zorcan dedi ki...

Çok güzel gözüküyorlar.Eline sağlık. Bu arada ZE.'ye de sana da geçmiş olsun.
İnşaallah bir daha sorun yaşamazsın.
Sevgiler...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çarpı işi çok zevkli bir o kadar da sabır istiyor. Çok şirin olmuşlar. Ellerine sağlık.
Memeden kesme çok zor iş, düzene girmiş olmanız çok güzel.

GeCe dedi ki...

bu ara ben de her yerde yılbaşı süsleri görmekten acayip hoşuma gidiyor kar taneleri çok güzel fikir sizinkiler harika olmuş