Sayfalar

Salı, Ocak 13, 2009

Freedom for Gaza,for Palestine


Yeşil alanlar Filistin toprağı..
Beyaz Alanlar İsrailin çaldıkları..

Dinlerinin emrettiğini(!) yapıyorlar.. Kutsal topraklarına yeniden kavuşmak için katliam yapıyorlar.. Kendilerinden başkasını insan sınıfında görmediklerinden,öldürdükleri çocuklar umurlarında değil..

Planlılar,büyük bir sabırla bu büyük planı gerçekleştirmek için kimseyi,hiç kimseyi kaale almayıp katliama devam ediyorlar.. O yüzden askerleri,ellerinde kutsal kitapları kendilerinden geçmiş bir şekilde dua ediyor savaş öncesi.. İnanmak büyük bir güçtür,Onlarda inançları doğrultusunda hareket ediyorlar.. Petrol ya da altın için değil,kutsal toprakalrına kavuşmak için.. İşte bu yüzden bu kadar vahşiler,işte bu yüzden bu kadar kötü..
Savaş suçu işlemek de umurlarında değil.. Birçok sivili bir eve toplayıp, "bunu sizin iyiliğiniz için yapıyoruz,burda bekleyin zarar görmezsiniz "diyerek kandırıp, o evi bombalayacak kadar şerefsizler işte..

Kim kulaklarını çekecek ki?!! "Yaptık oldu, onlar insan değil zaten varsın ölsün, bu müslüman köpekler.." diyecekler.. Hep dediler,hep diyecekler..

Canım çok sıkkın.. Aile boyu hastayız ama bu konuda söylenme lüxünü göremiyorum kendimde.. Cocugumun burnu akıyor diye kahroluyorum,ya o yanıbasımdaki anne tüm çocuklarını toprağa verirken neler hissediyor,düşünemiyorum,empati kuramıyorum.. O baba,ölmüş çocuğuna uzanıp" bir kere daha öpeyim" diyerek ağlayıp öperken neler hissetiğini anlayamam..

Elimizden gelen ne var? belki eylemlere katılmak,İsraile maddi yardım yapan kuruluşların ürünlerini almamak,dua etmek ve en önemlisi bu duruma alışıp UNUTMAMAK...

12 yorum:

melike dedi ki...

sabahimin nuru, insan zaten anneyse bu katliamlar 3 kati yakiyor cigerlerini. ordaki aci ceken cocuklari gordukce kendi cocugun geliyor aklina ilk ve anne kalbi buna nasil dayanir anlayamiyorsun bile. Rabbim bize elimizden geleni yapabilmeyi nasip etsin. ordaki kardeslerimize sabir, sehit olanlara da bu dunyada ornegini bile goremedikleri en guzel bahceleri versin...

gunlukcugum dedi ki...

sabahnurcum yahudiler kudusu alirsa kiyametin cok ama cok yaklastigini baslayacagini gosteren bir durum.rabbim her olen filistinliyi sehid eyler insallah bizleride son nefesimize kadar musluman olarak olmeyi nasip eder.rabbim ordaki annelerin gonullerine ferahlik versin artik ben bakamiyorum haberlere icim gidiyor((((...

KelebekGibi dedi ki...

:( Off bende bugün gazeteyi okuyunca gerildim yaa birde yürüyüs düzenlemisler yahudiler burada, güya amaclari Gazayi hamastan kurtarmakmis ondanmis,yaa birde bu dis isleri bakani mi neyse kadin Israil'in, onlarin cocuklari yok mu diyorum kendi kendime, kalpleri sizlamiyor mu rüyalarina girmiyormu kabuslar görmüyorlarmi nasil uyuyabiliyorlar...
Off...

Elif dedi ki...

ölen melek olup gidiyor da acı çeken yaralı çocukları görünce gözyaşlarımı tutamıyorum.dayanamıyorum ne görüntülere ne filistinle ilgili yazılara kimsenin elinden kınamaktan başka bir şey gelmiyor. onlar çok güçlüler, her yerdeler...

sühendan dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Allah şifalar versin.
Dediklerinin hepsine katılıyorum.Okurken bile tüylerim ürperdi yine.Tv. izlemiyorum.İsrail in bu duruma biran önce son vermesini istiyorum.

AYSUN dedi ki...

Evet güçlüler maalesef:( Ve hakları olmadığı halde heryeri ele geçiriyorlar... Eee Amerika gibi bir hamileri olunca bu daha da kolaylaşıyor...

Pazar günü Ankara'da çok büyük bir protesto gösterisi olacak. Gidebilmeyi istiyorum ama bakalım...

yastuf dedi ki...

Rabbım yar ve yardımcıları olsun musluman kardeslerımızn.

Bol,bol dua edelım ınsaallah.
Elden baska bıse gelmıyor cunku dua ve onlşara gonderılen maddı yardımdan baska.

embir dedi ki...

Gazze'deki dram gerçektende içler acısı, günahsız insanların hele de çocukların öldürülmesi hiçbir kutsal kitapda olamaz.
Ben başka bir konu hakkında yorum yazmak istiyorum. Hani İsrail'in Filistin'den çaldığı topraklar demişsiniz ya. Onlar çalınan topraklar değil, Filistin'lilerin sattığı topraklar. O kadar arsa arazi satılmış ki sonunda adamlar burası bizim topraklarımız diye onları buradan çıkartmaya çalışıyorlar. Demem o ki, ilerde aynı şey bizim ülkemizin de başına gelebilir. Vatan topraklarının yabancılara satılmaması gerekiyor. Halkımız bu konuda lütfen duyarlı olsun. Üç kuruş fazla para almak için ülkemizi satmayalım, buna çanak tutan siyasetçileri, çıkarılan yasaları protesto edelim arkadaşlar...

Büşra dedi ki...

:(

Adsız dedi ki...

unutmayalım demişsin ya malesef haberlerde bile vermiyorlar artık güncelliğini yitirdiği için .. nasıl unutmayalım !? sen ben bizz karınca misali ağzımızda su taşıyarak elimizden geleni yapalım ki sen yapmışsın Allah razı olsun .. Protesto konusuna gelince herkes dikkat ederse ciddi zarar edeceklerini geçtiğimiz yıllarda gördük ama benim çamaşırım daha beyaz olsun bu markadan başkası bu işi görmüyor gözlüğüyle bakarsak diyecek hiçbirşeyim kalmaz size dua etmekten başka .

Hamarat Anne dedi ki...

melikem,cok haklısın herseye gözlerim sulanıyor,içim kaldırmıyor artık..Dualarımız ortak,filistin için olsun.. Yeğenimi seni hasretle öperim..

emine,ben de son bi kaç gundur izlemiyorum haberleri,ama sanırım değisen bir sey,ateşkes felan yok?!

k.g,israillilerin umrunda değil,cunku inancları emrediyor(!)Ayrıca onlar da kendi cocuklarını teroristlerden koruduklarını iddia ediyorlar..

elif haklısın,hiç cok gelişmiş bir müslüman devlet var mı Allah aşkına?

suhendan amin canım..

aysuncum,hiç katılmadım gösterilere,ama burda o kadar cok gösteri yaptılar ki.. hele de lise öğrencileri vardı dün,masallah dedim.. Biliçli bir gencler de varmış..

yasemin,haklısın canım maddi manevi yanlarında olalım ins. tabii bu maddi yardımlar inş. ellerine ulasır..

embir,onların kitapları kutsal değil artık biliyorsun,kendi elleriye değiştirdikleri bir masal..
evet haklısın, önce masum toprak satışlarıyla başladı hersey ama İsralin su an üzerinde hüküm sürdüğü toprakları para vererek almadı,savaşlar katliamlarla aldı..

suan g.dogumuzda saf köylümüzün yaptığı toprak satımlarına devlet el koymalı asla izin vermemeli..

uragan,duaya devam..

hatice,medyamız da serefsiz. belli haber kanalları eminim hergün vermeye devam edecektir..

DuruButik dedi ki...

onların bu acıları çekmesinde kuşkusuz bizim payımızda var.hala coca cola içilmeye devam ediliyor.mc donaldslar tıklım tıklım:(( kardeşlerimiz dinlerinden dolayı öldürülüyor.tam bir vahşet..Allah israili kahretsin!!! bizleride birlik eylesin..gaflet uykusundaki müslümanları uyandırsın..böyle gidersek sıra bizede gelir:((