Sayfalar

Çarşamba, Şubat 11, 2009

Amigurumi sebzeler

Sebze ve meyve serisine başlamıs bulunmaktayım,ikişerli gruplar halinde örüp satmayı dusunuyorum.

Bu arada bir sevincimi de paylaşmadan edemeyeceğim,en son ördüğüm eşekcik ve uçak da yurt dışına,ABD'ye yolcu olacaklar yarın.. Çok mutluyum,çok...


Daha önce bu sebzeleri,bir kaç kez toka olarak hazırlamıştım. Şimdi daha buyukce örüp,evcilik oyunlarının en vazgecilmez oyuncakları arasına sokmayı hedefliyorum..

Ayrıca renkleri ve tipleriyle de çocuklara havuç ve mantarı kolayca öğretecek,sağlıklı birer oyuncak oldular.. Daha ne olsun değil mi?


Birazdan dukkana koyacagım,ilgilenenler bakabilir.

8 yorum:

Esra dedi ki...

Çok hoş görünüyorlar Sabahnur,tebrik ederim..Maşaallah baya bir ünlendin,geçmişte gördüğüm rüyam gerçek olma yoluna doğru gidiyor sanki:)hayırlısı inş..

Haydins dedi ki...

Havuc cok hos gorunuyor :)yiyesim geldi valla :)

Sana bir odulum var benim blogda :)

Hobiriks dedi ki...

mutfak masasının üzerine süs de olabilir :)

Limonlu Turta dedi ki...

Sabahnur,
Ellerine sağlık. Çok güzeller. Kızın ayağından dolayı ben daha sana yazamadan uçak uçmuş gitmiş. Ben uçaktan 2 tane istiyorum ama ne zamana bitirebilirsin? Biri 1 hafta içinde lazım. Dur ben sana bir mail atayım, daha uzun yazayım.
Sevgiler,
Çiğdem Y.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzeller.
Ne kadar harika yapıyorsun.
Çok beğeniyorum.
Kolay gelsin.
Sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Meyveler çok güzel, eşekcik ve uçak için çok sevindik.

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Ayyyhh sabahnur havııççç :) süpper görü nüyooor ben havıııca bayılıyorum versene yiyiiimmmm kıtıy kıtııyy : ))) elerine sağlık...

Elif Zorcan dedi ki...

sevsinler mantarını ve havucunu.Çok tatlı yaa maşallah ellerine sağlık...