Sayfalar

Pazartesi, Nisan 13, 2009

Süslenelim!


Hep oyuncak örecek degilim ya! Tatildeyken-annemdeyken :)- bu ciciş,çiçekli ürünleri de ördüm.

Gelincigi 3 kere dokudum,bir arkadasıma ve kardesime hediye ettim.. Gelincik modelini ,bir yudum hobi blogundan aldım. Bu blogu gec kesfettim maalesef,o kadar orijinal seyler yapıyor ki blog sahibesi,hayran oldum..

Renkli atkı ise,ördügüm yumurta,kız bebek elbisesinden artan bir ipi degerlendirmek amacıyla ortaya cıktı. Bu modeli janjanlı diye bir blog vardı-hala var mı bilmiyorum,orada yayınlanan yabancı bir magazinden cıkartmıstım 2-3 sene önce,meger bu zaten ülkemizde bilinen,elti eltiye küstü modeliymiş. Anneme hevesle gösterince,aa bunu biliyorum dediginde sasırmıstım:) Sonra Katya'nın blogunda da sablonunu gordum,hem basit hem zevkli bir model,yapmak isteyenler oradan bakabilir.

8 yorum:

GeCe dedi ki...

bence gelincik o taçta süper olmuş çok güzel

Hamarat Anne dedi ki...

bence de,hos oldu..:) hatta hamile br arkadasım ,dogum sonrası takacak..

embir dedi ki...

Bende gelinciğe bayıldım şahane olmuş canım.

yastuf dedi ki...

Gelincik harika olmus:))Ellerine saglik!

oytunla hayat dedi ki...

tek kelimeyle şahane... gelinciğe bayıldım.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerine saglık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

incik modeli çok güzelmiş, taca da çok yakışmış. ellerine sağlık

fatma dedi ki...

ellerine sağlık güzel olmuşşşş