Sayfalar

Pazartesi, Mayıs 04, 2009

monkey love :)

Haftasonu oyuncagım.. Monkey yapmayı seviyorum,farklı bir sekil var kafamda onu da yakında örecegim ins.
Haftasonu demişken,haftasonuna girmeden önce denizci kutup ayısı satılmıstı,pazar gunu annemlere gidince,fırsat bu fırsat diyip yeniden örmeye basladım,aksama onu da bitiririm inş.

Yine postane yolları göründü bana,bir iki sey daha postalamam gerekiyor,hep ABD'ye calısıyorum masallah:)



Perşembe günü bir kına var,ZE yuzunden epeydir kınaya gidemiyordum, artık biraz daha akıllanıp uslandıgından sanırım rahatlıkla gidebilicem,bas edemezsem eve dönicem erkenden yapacak bir sey yok..

Evlenen liseden arkadasım,bekar pek kalmadı aramızda,kalanlara da hayırlısıyla en güzel kısmetleri diliyorum..

unutmadan monkey ile ilgilenenler mail atabilir..

5 yorum:

zehra dedi ki...

cok guzel olmus ellerınıze saglık

Unknown dedi ki...

CANIM
ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK.Biliyorsun ki ben de etsy2ye üye oldum.ama hangi kargo daha uygun bilemiyorum.bana yardımcı olursan çok sevinirim
Sevgiler

lavantin dedi ki...

Sabahnur ellerine sağlık,kınada iyi eğlenceler.

GeCe dedi ki...

eline sağlık bu da çok sevimli
kınada benim için de oyna çoook zamandır gitmedim bende

TATESAL dedi ki...

Bana uğrarmısın,mimledim seni!!!