Sayfalar

Cumartesi, Aralık 26, 2009

hande bilten art studio

Dün ZE ve annemi basbasa bırakıp ,Taksime gittim..
Otobusle ilk kez, ama hersey guzel gitti cok sukur..
Bu arada otobusler de telefon yasak degil heralde herkes catır catır konusuyor,ama ben bunu bilmedigimden daha binmeden telefonumu kapatmıstım:)

Güzel bir arkadası yerinde ziyaret ettik, butun kızlar toplandık hesabı.. kekler,börekler,dolmalar,hediyeler.. huper duper bir gundu!

Hande'nin atolyesinden kareler..

Kendisi seramik,cam ve gumus takı tasarlıyor.


Ayrıca seramik kursu da veriyor hem cocuklara hem buyuklere.. yakın olsak ZE'yi hemen yazdırırdım:( çamurla oynamak ne de guzel olurdu onun için..





Bu da kendime yeni yıl hediyem,Hande'nin eserlerinden birisi.. 7 karat diamondless ring:)

cok sevdim,aldıgıdan beri parmagımda..

Posted by Picasa

1 yorum:

Elif Zorcan dedi ki...

süpermiş. Marifetli ve zevkli insanlar herhalde hep öyle insanlarla arkadaş oluyor:))
Yüzüğe de bayıldım. diamondless esprisi de süper.
Sevgiler..
Haa bu arada yeni yılınızı kutlarım. Zeynep Ervacığımıza ve sana bol bol mutluluk getirsin.