Sayfalar

Çarşamba, Nisan 28, 2010

Kitap: Charlie ve Lola

Charlie and Lola, favori cizgifilmlerimizden biri.. İlk olarak dvdsi ile tanısmıtı ZE. Sonra trt cocuk da yayınlanmaya basladıgını gorunce de takibe aldık..
sabahları 7gibi aksam da 4 civari yayınlanırken aksamları yayını kestiler.. Hemmen bir mail attım,insallah geri saatine alırlar..

Lola super hayalgucune sahip,abartmayı ve abartılı konusmayı seven bir kız cocugu.. Charlie de peygamber sabırlı abisi..


Çizgifilmde anne baba hiç yok, bu çizgilerin sahibinin de anne babası etrafında pek yokmus cocukken,cok etkilendi demek:)


Ben epeydir kitaplarını arıyordum ,yurtdısındakilere hayran hayran bakıyordum. ebayda bulduklarım TR.e yollamıyordu ama sagolsun ABDden bir arkadasım alıp yolladı.. Posta ucreti kitaplardan cok coook tuttu bana da ders oldu:)


amazon uk TR.e yolluyor mu? bilen var mı? olmazsa bir dahaki sefere oradan alayım.. liste kabarık!:)


Toplam 9 kitap,4tanesi cıkartmalı felandı coktaaan yaptık hepsini:) Diger hikayeler içinse, Ze ucagıma cıkıp kitabı tutar ben de ona okurum..

5 yorum:

gunlukcugum dedi ki...

GUZELIM ISTEDIGIN BIRSEY VARSA SANA ADRESIMI MAIL ATIYIM )20 MAYISTA TURKIYEDEYIM INSALLAH!

sumeyye dedi ki...

ben bıle ızlıyorum :) dvd sı bıle var bende söylemesı ayıp :)
yaş:26 :)
hele ingilizce seslendirmesi süpper :)

güle güle kullanınınız efendım

yastuf dedi ki...

Sabahnur'cum benimde annemler gelip donucek bi kac ay icinde onlarla da ben gonderebilirim birsey istersen ZE'ye...
Sevgiler.

Hamarat Anne dedi ki...

Emine,Yasemin cok saolun kızlar.. Benm istekler hiç bitmez ama suan acilinden gereken bir sey yok. Gereken bişey olursa haber veririm Tekrar tesekkurler:) Sizin istediginiz bir sey var mı İstanbuldan,yollayayım:)

sumeye,hehe ben de seyrediyorum hem de ayıla bayıla:)

gunlukcugum dedi ki...

sende saol guzelim ben zaten 20 mayista istanbuldayim insaallah)cok hepiyim)